Saturday, September 8, 2012

tulis je

sudah berapa lama saya tak menulis kat sini?

sebulan?

2 bulan?

rasa ni paling lama saya biarkan blog ni bersarang. saya dah kata susah dah sekarang nak update.

kalau dulu update sebab tak dapat tido. sekarang setiap masa pun nak tido sebab memikirkan esoknya yang full. final year katakan.. everybody expect you to know everything but i still know nothing. wahaha..

sekarang menulis sebab tak dapat tido lepas main futsal.

tapi tak nak tulis yang serius serius nanti sampai esok pun tak habis.

buat masa ni saya tengah krisis dalam penulisan. sekejap nak tulis bende tu, lepas tu benda lain pulak yang naik, belum habis tulis lepak lepak kejap timbul pula isu lain.

hati lagi la tak tenteram....

macam manic la pulak..

so mulai sekarang saya nak tulis je apa yang yang jari jemari seni saya ni taip kat laptop ni.

nasib korang la baca benda yang tak berfaedah ni..

life as final year student?

setakat sangat heaven. bila mendengar discussion para doctor doctor yang make sense. tak perlu pening. tak perlu tanya dan hadapi consequence daripada bertanya iaitu 'balik baca' or muka irritate.

kalau masih tak tahu atau tak ingat tu memang salah kita la.

medical school sangat menarik dan organized dengan baik sebab orang orang di dalamnya adalah orang yang hebat kecuali menteri kesihatan. nanti saya ceritakan di entry yang lain.

sebelum main futsal tadi pergi menadah kitab dengan syeikh nuruddin. kitab fatawa al imam an nawawi. Allah, lama sangat dah tinggal majlis ilmu ni. semenjak ramadhan, majlis ilmu on hold. sekarang dah start balik. hati ni bukan boleh harap sangat. senang deviated ke tempat lain. haishhhh...

ok, tu je la. kena paksa tido sebab esok ada medical carier carnival start pukul 8 pagi. sekarang pukul 3 pagi

wasalam.. senyum sokmo

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...