Monday, April 25, 2011

baca la post baru ni..

malas nak tulis entry baru...

ada bende nak tulis tapi bercampur campur... berserabut.. x clear..

duk kt KL lg, duit kuar mcm air yang mengalir, mcm mane nak simpan?

JPA pun x masuk2 lagi.. entah kemana duit rakyat tu pegi..

nyesal pulak moto ni x baiki awal2, kan dh menyusahkan..

apahal skang ni craving for iphone 4.. x paham..

esok nak pegi pesta buku seperti tahun sebelum2nya padahal banyak lagi yg x abs baca..

novel wan cah "kala cinta dan wahyu bersatu" tak best, tp baca jugak sbb bosan..(skip2)

cuti ni ada manfaat jugak tapi banyak qada tido je..

elective posting??? bler nak balik klate? (jimat duit sket)

5 comments:

izzudin hafiz said...

baiki moto ke iphone??susah tue nak bt pilihan

Eiykin Sshi said...

nak pilih keperluan ke kehendak...:)

Al-Mizan said...

emmm.. tu la.. confius keprluan ke kehendak. hehe

*az-zahidah* said...

baik takyah baca.... (-__-)"

Al-Mizan said...

hahaha...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...